Rasa Ati Nak Ngesep

Tedah ngan kupun...macam tok ceritanya (pemulaan tok ala2 cerita Desperete Housewife jak), adalah sehari ya aku nang rasa nak ngesep jak , biasalah mun kita tok mun ada ari tertiba nak negesep ....bukan rempuan ajak ada rasa kedak ya, aku pun ada juak angin mcm ya..ala2 meroyan lah . Cariklah aku baju2 aku tek nak..tertangga lah aku baju yang aku beli pakei kawan ku nikah ,time ya aku jadi bestmen kohh (honestly aku kacak lagik dari pengantin ya...serius aku kohh hahaha) baju ya nang ala2 Justin Timberlake (inggar aku time naip tok) baju nak ada vest over with white shirt bah..(macam toklah baju aku...tapi nya kacak lagik makei baju tok dari akulah (terus pasrah kedirik)


nang rasa uplah aku tek makei vest time tengah2 jerebu yang panas tok tapi aku piker sikpalah sbb opis aku nang sejuk peringkat Winter Sonata ..mun Kang Jung Sang (hero cerita ya) ada sia mun nya kelakar pun ala2 keluar asap dari mulut nya sbb sejuk tek nak dohhh siklah sampei tahap ya ..tapi nang sejuklah.. Confident lah aku tek ari ya dengan baju ya tek siap makei wangian dari Ralph Lauren pergi opis tek tapi bila aku sampei di meja ku..dohhh keluar semua dak Pengkritik tetap ala Simon Cowell & Ogy Ahmad Daud..semua keluar..tok adalah sinopsis komen2 yang ku dapat:

Komen 1
" kitak macam nak pergi clubbing jak..after tok direct pergi clubbing kah"
Dalam ati ku : "(ko pernah g clubbing? muka ko diat)

Komen2
"aihh macam bar tender ehh"
Dalam ati ku: (ko mauk apa? tiger beer? dush dushh )

Komen3 (tok paling antappps)
Dengan nada berbisit.."Are u umm... Gigolo? if yes its totally o.k with me" (terus aku sentap ..ada lagik kes melekap di dinding sambil peluh keluar dari palak ala2 shin chan) apa nak nak di okey nya kah...apa nya piker aku tok...mun aku molah kerja ya sik aku drive kereta Wira jak koh jaik2 Mercedes 3 series..mena nak?

Lepas ya terus bukak and sik makei vest ya lagik ,tukar jacket yang aku biasa pakei jak...baruk aku nak ngesep sikit makei baju 2-3 beral mcm ya dah mcm2 negatip feeback aku dapat mun aku makei seluar bip dengan wing ala2 Victoria Secret apa jak kah di padah dak nya...(aku time tok molah show ngan dak Angel Victoria Secret lain...Gisele Bunchen ngan Heidi Klum time ya berebut jak nak bercatwalk sama ngan aku...(masa aku naip tok terus keluar darah di idong sbb inggar ke dirik)


bayangkan seluar bip aku warna merah bertatahkan belian dgn wings besar2 berjalan catwalk dalam opis.....apuuu (ayat peberet kakak tea lady kmk org...muka nya ada imbas Uji Rashid)

4 comments:

dukunlintah plk said...

well mun urg ada madah kita kedak gigolo, take it as a complement.. sik semua urg boleh look hot kedak gigolo nak.. huarhahahahaha.. complement in disguise gitewww.. ;p

Mr Duey said...

yakah pak dukun? siklah I tauk koh..sik mauk ehh biarlah sik hot or biarlah jadi suam2 kuku drpd jadi ya..redha dan pasrah jak I kinek tok..

Asphyxia said...

Kimss juak cerita ko tok...muakakaakak....lawak kali jak...mengambor tetakku...sikku duli agik ngan dak opis tok..tauk sidak aku sik molah keja.

Coba ko skali gak makey loar bib ngan wings ya kat opis. Ku rasa terdiam misteri nusantara dak ya nangga kau. Ekekekeke....

Mr Duey said...

ehh Ngek (aku ngelar ya jak kau dalam tok ..kita duak kan secret identity molah blog nak?) bayang jak kau mun aku makei seluar bib ya dekat opis aku..duh nak lalu buak ari....ada glitter gik kat badan aku!) hahahh sik mauk aku jadi Mat no2 tok!